האם יש משלוחים בינלאומיים?
בהחלט, אנו שולחים לרוב המדינות.
אם מסיבה כלשהי אינך מוצאת את הכתובת הרצוייה ברשימת המדינות באתר אנא פני אלינו.
כמה זמן ייקח למשלוח להגיע אליי?
עם קבלת ההזמנה היא נכנסת לתהליך הייצור הנמשך עד 7 ימי עסקים.
משלוח עם שליח עד הבית ייקח עד כשלושה ימי עסקים.
משלוח לנקודת איסוף ייקח עד כשבעה ימי עסקים.
איך אוכל לעקוב אחרי המשלוח שלי?
למידע לגבי המשלוח שלך, אנא צרי עימנו קשר.
ביצעתי הזמנה באתר והתחרטתי. מה עושים?
יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו, שישמחו לעזור לך-
אנחנו פועלים בימים א’-ה’ בין השעות 08:00-14:00, בוואטסאפ 054-9255031.
כמו כן, ניתן לשלוח לנו הודעה למייל: info@beijaflorworld.com
ביטול העסקה לפני שהפריט יצא מהמפעל שלנו יזכה אותך במלוא התשלום ששילמת באתר.
קיבלתי פריט שגוי / פגום, מה עלי לעשות?
אנו מצטערים על אי הנעימות ורוצים לטפל בזה מיד.
במידה וקיבלת מוצר שגוי או פגום עלייך ליצור עימנו קשר תוך 7 ימים מקבלת המשלוח.
אנא ספקי לנו את הפרטים הבאים:
- מספר ההזמנה.
- תמונה של הפריט שקיבלת.
- תיאור קצר המסביר את העניין.
אנא וודאי שאת שומרת את האריזה המקורית כדי לארוז מחדש ולהחזיר אלינו.
איך מחזירים פריט?
ניתן להחזיר מוצר תוך 14 ימים ממועד קבלת המשלוח,
באמצעות חברת המשלוחים שלנו (בעלות של 45 ₪).
החזרה תתאפשר למוצרים שלא נעשה בהם כל שימוש,
באריזה המקורית בלבד ובצירוף חשבונית הקנייה.
אנחנו נזכה אותך במחיר הפריט תוך 7 ימי עסקים ממועד הגעת החבילה ונשלח לך מייל לאישור.
לקבלת פרטים נוספים, אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו.
האם יש פריטים שאינני יכולה להחזיר?
אנו מקבלים את כל המוצרים שלנו חזרה אלא אם כן מדובר בפריט אאוטלט, מוצר בהתאמה אישית או במידה וניזוק.
על המוצרים המוחזרים להיות במצבם המקורי, ללא שימוש, עם האריזה והתווית המקוריים.